Reklamace neboli Práva z vadného plnění
Věříme, že Ti každý dar Magického lesa dorazí v pořádku.
Kdyby se cokoliv pokazilo, dej nám vědět a najdeme společně řešení – rychle, s úsměvem a v souladu s právem.
👉 Stačí nám napsat e-mail vlastními slovy s fotkami problému, nebo pomocí formuláře na konci stránky.
👉 Dej nám vědět do 14 dní od doručení výrobku, my reklamaci potvrdíme a vyřídíme do 30 dní.
🌳 Pokud je to možné, vadné zboží opravíme nebo pošleme nové.
💸 Pokud to nejde, nabídneme Ti slevu nebo vrácení peněz.
😊 Vše řešíme pro Tvou spokojenost
👉 Pokud je reklamace oprávněná, proplatíme Ti i náklady na vrácení zboží (účtenku si prosím schovej).
Zde najdeš úplné znění Tvých práv z vadného plnění:
Čísla článků (např. "čl. 7.7") odkazují na úplné znění Všeobecných obchodních podmínek (najdeš na tomto odkazu).
- Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží nebo Zboží na zakázku podle čl. 7.7 Podmínek je Zboží nebo Zboží na zakázku bez vad, zejména pak, že Zboží nebo Zboží na zakázku:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, materiálům a jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;
- je vhodné k účelu, k němuž se Zboží nebo Zboží na zakázku tohoto druhu obvykle používá;
- množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
- je dodáno s objednaným příslušenstvím, včetně obalu, informací a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat.
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- V případě, že bude mít Zboží nebo Zboží na zakázku vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 8.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží nebo Zboží na zakázku reklamovat) zasláním e-mailu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
- Má-li Zboží nebo Zboží na zakázku vadu, máte následující práva:
- na odstranění vady dodáním nového Zboží nebo Zboží na zakázku bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží nebo Zboží na zakázku; nebo
- na odstranění vady opravou Zboží nebo Zboží na zakázku,ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží nebo Zboží na zakázku mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Vás.
- Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží nebo Zboží na zakázku mělo bez vady.
- Dále máte právo na:
- přiměřenou slevu z Ceny; nebo
- odstoupení od Smlouvy, jestliže:
- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
- je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
- Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nebo Zboží na zakázku nevýznamná.
- V případě, že jste si vadu na Zboží nebo Zboží na zakázku způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
- Vadou Zboží nebo Zboží na zakázku není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží nebo Zboží na zakázku opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
- Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- co je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
- Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
- Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží nebo Zboží na zakázku, je Vaší povinností Nám původní Zboží nebo Zboží na zakázku vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
- V případě, že jste podnikatel, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží nebo Zboží na zakázku.
- V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u Zboží nebo Zboží na zakázku ve lhůtě 14 dnů od převzetí Zboží.
PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: info@ar-at.cz
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží, ideálně i foto: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis: