Reklamace neboli Práva z vadného plnění

Věříme, že Ti každý dar Magického lesa dorazí v pořádku.

Kdyby se cokoliv pokazilo, dej nám vědět a najdeme společně řešení – rychle, s úsměvem a v souladu s právem.

👉 Stačí nám napsat e-mail vlastními slovy s fotkami problému, nebo pomocí formuláře na konci stránky.
👉 Dej nám vědět do 14 dní od doručení výrobku, my reklamaci potvrdíme a vyřídíme do 30 dní.

🌳 Pokud je to možné, vadné zboží opravíme nebo pošleme nové.
💸 Pokud to nejde, nabídneme Ti slevu nebo vrácení peněz.
😊 Vše řešíme pro Tvou spokojenost

 👉 Pokud je reklamace oprávněná, proplatíme Ti i náklady na vrácení zboží (účtenku si prosím schovej).

Zde najdeš úplné znění Tvých práv z vadného plnění:

Čísla článků (např. "čl. 7.7") odkazují na úplné znění Všeobecných obchodních podmínek (najdeš na tomto odkazu).

  1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží nebo Zboží na zakázku podle čl. 7.7 Podmínek je Zboží nebo Zboží na zakázku bez vad, zejména pak, že Zboží nebo Zboží na zakázku:
    1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, materiálům a jiným ujednaným vlastnostem;
    2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
    3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;
    4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží nebo Zboží na zakázku tohoto druhu obvykle používá;
    5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    6. je dodáno s objednaným příslušenstvím, včetně obalu, informací a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat.
  2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  3. V případě, že bude mít Zboží nebo Zboží na zakázku vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 8.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží nebo Zboží na zakázku reklamovat) zasláním e-mailu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
  4. Má-li Zboží nebo Zboží na zakázku vadu, máte následující práva:
    1. na odstranění vady dodáním nového Zboží nebo Zboží na zakázku bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží nebo Zboží na zakázku; nebo
    2. na odstranění vady opravou Zboží nebo Zboží na zakázku,ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží nebo Zboží na zakázku mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Vás.
  5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží nebo Zboží na zakázku mělo bez vady.
  6. Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy, jestliže:
    3. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
    4. se vada projeví opakovaně,
    5. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
    6. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nebo Zboží na zakázku nevýznamná.
  8. V případě, že jste si vadu na Zboží nebo Zboží na zakázku způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  9. Vadou Zboží nebo Zboží na zakázku není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží nebo Zboží na zakázku opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží nebo Zboží na zakázku, je Vaší povinností Nám původní Zboží nebo Zboží na zakázku vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  13. V případě, že jste podnikatel, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží nebo Zboží na zakázku.
  14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u Zboží nebo Zboží na zakázku ve lhůtě 14 dnů od převzetí Zboží.

PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: info@ar-at.cz

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží, ideálně i foto:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:


Podpis: 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: